AnnaE
#0

Omul in afara trupului de Cristian Ganescu

CICLUL FORTA CONTRA FORTA

VOL II,  EDITURA ALAYA

 

 

      In momentul nasterii, la fel ca si in momentul mortii, oamenii se intalnesc, pentru o fractiune de secunda, cu ei insisi, cunoscandu-si toate intruparile si mortile anterioare. Acest flash este insa atat de scurt, incat nu toti oamenii pot constientiza clar momentul respectiv.

     Este interesant si cazul acelor oameni, care, in existenta anterioara, au suferit morti violente - in care sangele lor s-a scurs pe pamant. De altfel, datorita conditiilor istorice ce existau acum trei-patru-cinci sute de ani, multi oameni care se intrupeaza in prezent au trecut prin astfel de morti.

     In momentul reintruparii, oamenii din aceasta categorie pot percepe, printr-un flash cognitiv intens, toata istoria planetei Pamant, pastrata in depozitul psiho-informational - memoria akashica - a Spiritului Pamantului.

     Printr-o moarte anterioara violenta, in care sangele li s-a scurs pe pamant, oamenii se leaga, intr-un fel tainic, de Spiritul Pamantului, iar la urmatoarea incarnare in trup fizic se pot conecta spontan la memoria planetara. Astfel, in momentul urmatoarei nasteri fizice, ei retraiesc fulgerator toate evenimentele trecutului globului terestru in care a curs sange de om, imprimate in memoria Spiritului Pamantului: crime, razboaie, mari cataclisme etc.

     Iar daca, la sfarsitul existentei actuale, chiar in secunda mortii, au deja activat corpul haric al plaselor mesianice - care constituie motorul formarii, in lumea pamanteasca, a Comunitatii (Bisericii) lui Iisus Hristos, ca o consecinta directa a evenimentelor petrecute  acum  2000  de  ani  in Palestina - oamenii in cauza pot percepe mult mai mult...

     Pentru ca, activitatea lui Iisus Hristos nu a incetat dupa Crucificare - momentul in care sangele Sau s-a scurs pe Pamant - ori dupa inaltarea la cer, ci se perpetueaza in prezentul continuu in care se manifesta Fiinta Sa.

     Mijlocul concret prin care, de 2000 de ani, Iisus Hristos ajuta in mod efectiv omul sa transceanda actuala stare de fapt, destinul adamic ca rezultat al caderii initiale, consta in formarea chakrei iubirii si in aparitia celui mai misterios corp auric: corpul haric al plaselor mesianice. Aceste elemente aurice se formeaza la orice om, in momentul rostirii cu voce tare a Numelui lui Iisus Hristos sau, fireste, in cazul rugaciunii crestine.

     De doua mii de ani, Numele lui Iisus Hristos a devenit cel mai puternic Nume din Cer si de pe Pamant. Prin Jertfa Sa, Iisus Hristos, Dumnezeu intrupat, a platit Pretul sacrificiului.

Platind Pretul sacrificiului, Iisus Hristos a dobandit Puterea si Domnia. El a devenit Domnul si Invatatorul - Regele - tuturor oamenilor din Terra aurica. Prin Puterea pe care a dobandit-o, Iisus Hristos a pus in toti oamenii Efigia Puterii Sale si a stabilit "o noua carmuire". Datorita acestui fapt, tot ce se face in Cer si pe Pamant se face doar prin Iisus Hristos; astfel se consfinteste cele ce Le-a spus la scurt timp dupa Inviere:

     "TOATA PUTEREA MI-A FOST DATA IN CER SI PE PAMANT... SI IATA, EU SUNT CU VOI, PANA LA SFARSITUL VEACULUI. AMIN".

 

 

 

 OMUL IN AFARA... TRUPULUI

STRUCTURA AURICA A FIINTEI UMANE

 

Partea intai

STRUCTURA AURICA A FIINTEI UMANE

 

Cap. 1. Cercetarea celor vazute si celor nevazute

Un eveniment neobisnuit                              

Clarvazator in lumea eterica

Cap. 2. Aura omului

Perspective

Individualitatea

Personalitatea

Corpurile aurice derivate

Cap. 3. Omul, in afara ...trupului

A doua perspectiva

Culorile structurilor aurice                                  

Vechimea structurilor aurice

Cap. 4. Planurile cuantice

Ferestre de lumina   

Perspectiva planurilor cuantice

Cap. 5. "Fiziologia" aurei

Energia vitala

Chakrele

Metabolizarea energiilor prin chakre

Chakrele principale

Chakra iubirii - Shainiah

Chakrele secundare si chakrele minore

Cap. 6. Sigiliile karmice : reflectarea destinului

Individualitatesi personalitate

Sigiliile karmice ale corpului duh        

Sigiliile karmice ale sufletului

Bolile karmice

Cap. 7. Thent-Thint 3 Si Bemol

Si Bemol

Thent Thint

Cap. 8. Reflectarea incarnarilor trecute

Configuratia sigiliilor karmice

Punctul ideal

Steluta dintai

Cap. 9. Pretul rascumpararii

Omul nou, omul vechi

Un fapt de viata actual, prezent, vital

 

 

Partea a doua:

ODISEEA SPIRITULUI

 

Cap. 1. Evolutia omului

Viata, suprema forma de initiere

Principiul termometrului                                              

Paradigma evolutiei                                                      

Reflectarea evolutiei in corpul duh                             

Cap. 2. Scoala vietii

Cele sapte clase evolutive

Pragurile Crucii Vietii

Cap 3. Activarea chakrelor

Nivelul optim de functionare                                         

Actiunea Duhului Sfant

Sigiliile chakrelor                                                            

Cele sapte Raze

Cap. 4. Cele trei cai

Exercitarea liberului arbitru

Tipuri de cunoastere  

Calea evolutiva standard  

Cunoasterea realizata prin inductie

Stravechea Cale a zeilor

Cap. 5. Iisus Hristos, Dumnezeu intrupat

Izvorul de Lumina

Modificarea structurii aurice umane prin activitatea lui Iisus Hristos

Cap. 6. Ziua cea mai lunga

Corpul astral, cheia evolutiei

Iubirea, credinta si speranta

 Cap. 7. Corpul haric al plaselor mesianice

Darul

Corpul haric

 Cap. 8. Shainiah, Stanga 4

Crucea circumscrisa de cerc

Fiul Omului

Corpul de diamant

Cap. 9. Odiseea spiritului

 

Aceasta carte este bazata

pe dezvaluirile clarvazatorului

EUGEN NICOLAE GISCA

 

 

CUVANT DE INTAMPINARE

LA CICLUL "FORTA CONTRA FORTA"

 

     Semnatarul acestor randuri tine sa multumeasca tuturor celor care au contribuit, intr-un fel sau altul, la realizarea si la aparitia cartilor din ciclul FORTA CONTRA FORTA.

     Semnatarul acestor randuri tine sa multumeasca, in mod special, Seniorului George Ganescu, pentru rabdarea cu care a lecturat manuscrisul cartilor din acest ciclu. Sfaturile sale, ca prim lector si critic, au ajutat enorm la eliminarea unor erori inerente si la limpezirea textelor.

     Semnatarul acestor randuri multumeste, de asemenea, prietenilor si partenerilor Mariana si Radu Grigore de la SC Libra Dif SRL, pentru sprijinul acordat.

     Evident, nu in ultimul rand, semnatarul acestor randuri multumeste lui Eugen Nicolae Gisca, pentru amabilitatea de a-i fi pus la dispozitie, cu multa generozitate, informatiile ce au stat la baza realizarii cartilor din acest ciclu.

     Cu ceva timp in urma, in copilarie, am avut parte, cu totul intamplator, de o experienta neobisnuita prin care, cu siguranta, au trecut multi alti oameni. In acele vremuri, la fel ca si astazi, exista obiceiul ca, in vacante, colegii legati sufleteste unul de altul - baieti si fete - sa participe la mici "chefuri", in cadrul carora experimentau diferite jocuri. Unul dintre ele era "jocul cu sticla" - un joc naiv si banal, dar foarte apreciat pe atunci. In jurul mesei, pe scaune, de-o parte erau baietii, iar de cealalta parte erau fetele. Unul dintre participanti invartea o sticla goala. Sticla se oprea pe directia unui baiat si a unei fete, care apoi treceau intr-o camera alaturata pentru a se saruta.

     La un moment dat, jocul cu sticla a constituit preludiul unor noi experiente. Unul dintre colegi a avut ideea sa puna in practica "jocul cu fularul". In cadrul acestui inedit joc, care se juca dupa acelasi principiu, unul dintre parteneri presa, cu ajutorul unui fular, anumite puncte sensibile din partea din spate a gatului celuilalt partener. Este, desigur, vorba despre un joc periculos, nerecomandabil, intrucat provoaca un scurt lesin. Prin presarea cu ajutorul unui fular a unor puncte sensibile din partea din spate a gatului, se provoaca un scurt lesin. Acest procedu se aplica cu efect doar copiilor care nu depasesc varsta de 10 -12 ani, adultii fiind cel mai adesea imuni, probabil datorita faptului ca punctele respective se atrofiaza la maturitate.

     Cel caruia i se aplica procedeul isi pierdea cunostinta, cazand eventual de pe scaunul pe care era asezat, dar in scurtul rastimp de cateva secunde, avea parte de o experienta stranie. Observa felurite fiinte in trupuri ce lumineaza ca neoanele si un decor diferit de cel existent in lumea materiala, iar timpul parca se dilata; aparea senzatia ca trec milenii. Altfel spus, persoana in cauza "aluneca" din aceasta lume si patrundea in alta. Desigur, persoana care experimenta acest joc era readusa rapid in simtiri prin stropirea cu apa si prin aplicarea unor palmute peste obraji. Sentimentul adanc de tristete generat de despartirea de acea lume mirifica persista la toti participantii mult timp dupa experiment.

     Daca ar fi sa ne ghidam dupa logica obisnuita, nu era vorba decat despre halucinatii trecatoare. Nimeni nu poate raspunde insa la o intrebare foarte simpla, pusa tot dupa logica acestei lumi: cum se face ca toate persoanele care au participat la "jocul cu fularul" au avut aceleasi halucinatii - adica au observat acelasi fiinte si acelasi decor ?

     Se stie, copiii au o constitutie fizica ceva mai labila, in curs de formare, astfel incat isi pot permite astfel de "subtilitati de procedura"; in schimb, daca adultii ar cunoaste acele puncte sensibile si le-ar presa cu ajutorul unui fular, nu le-ar fi de nici un folos, n-ar percepe nimic si n-ar putea "aluneca" din lumea oamenilor - din lumea logicii normale si sanatoase care, dupa cate se spune, este singura care are dreptul de a da verdicte si de a stabili ceea ce este adevarat sau fals, ceea ce este miraj sau realitate.

     La fel ca si ceilalti participanti la jocul cu fularul, si eu am avut parte de aceste experiente. Ulterior, dupa incheierea copilariei, de-a lungul vietii, am mai "alunecat" de cateva ori, pret de cateva clipe, in conditii mai mult sau mai putin dramatice, in acea lume in care secundele par milenii.

     Fara nici o indoiala, multi oameni au trecut prin experiente similare, mai ales in urma unor evenimente dramatice - de exemplu, cei care au trecut prin experiente la limita mortii ori cei care au trecut prin morti clinice. Ca o constanta generala, nici unul dintre acesti oameni nu a reusit sa integreze complet in cunoasterea normala astfel de experiente, tot astfel cum nu se pot integra visele in experienta cotidiana, in care functioneaza doar  constiinta specifica starii de veghe - logica  "sanatoasa" a acestei lumi.

     Pentru mine, experientele copilariei au constituit insa imboldul de a cerceta amanuntit astfel de fenomene. Precum un om traumatizat, care se intoarce mereu si mereu la starea ce a premers trauma, cautandu-si adevarata identitate, convins fiind de faptul ca doar dupa descoperirea originii traumei se poate vindeca, am gasit de cuviinta sa cercetez ani de-a randul fenomenologia unor asemenea fenomene, in speranta ascunsa ca voi putea obtine raspunsul la anumite intrebari. De altfel, toti oamenii procedeaza la fel. Traumatizati in forul lor interior de vreun eveniment petrecut candva in trecut, oamenii incearca sa se vindece.

     Dar, in momentul in care se vindeca de trauma lor particulara, oamenii inteleg cu necesitate faptul ca mai exista o trauma, mult mai profunda. Inteleg ca dincolo de traumele particulare ale fiecarui om in parte, exista o trauma comuna; inteleg, in cele din urma, ca toti oamenii sunt bolnavi de aceeasi boala, inteleg, de asemenea, ca aceasta boala comuna i-a determinat sa se nasca in lumea materiala - aici si acum. Abia in momentul in care constientizeaza acest fapt, fiecare om poate incepe procesul de vindecare - vindecarea de existenta.

     Intalnirea dintre mine si Eugen Nicolae Gisca s-a produs in a doua jumatate a anului 1999. In acea perioada, Eugen era in cautarea unei persoane care sa-l inteleaga. Fiind prins pe atunci cu alte probleme, nu am avut timpul necesar sa ma implic in ceea ce voia Eugen sa faca.  Cum nu stapanea mestesugul scrisului, Eugen cauta o persoana capabila sa astearna pe hartie o parte din informatiile la care avusese acces.

     Am ezitat o lunga perioada de timp inainte de a ma apuca in mod serios de treaba. Gandindu-ma totusi la faptul ca propriile mele traume, propriile nelinisti, propriile erori sau propriile intrebari sunt ale multor oameni, gandindu-ma, in acelasi timp, ca incercarea de a raspunde la ele poate aduce, daca nu raspunsuri, cel putin constientizarea unor aspecte care sa ajute la vindecarea de existenta a cat mai multor oameni, am acceptat in cele din urma o astfel de propunere. Luand in calcul, evident, si propriile trairi si experiente de viata, am inteles abia mai tarziu ce sansa am in fata: integrarea in cunoasterea normala a unor informatii oferite de o persoana - Eugen Nicolae Gisca - care a devenit capabila, in urma unor evenimente dramatice, sa perceapa acea lume in care secundele par milenii - care este lumea eterica.

     Ceea ce este foarte important este insa faptul ca Eugen a devenit capabil sa perceapa acea lume nu doar pentru cateva fractiuni de secunda, precum in cazul celor care au experiente la limita mortii sau participa la jocul cu sticla, ci o perioada mai lunga de timp, astfel incat informatiile sale sunt extrem de pretioase.

     Desi, initial, totul parea a fi destul de simplu, am inteles ulterior faptul ca, data fiind natura elementelor pe care Eugen dorea sa le impartaseasca prin intermediul cartilor, lucrurile sunt mult mai complexe. Treptat, m-am implicat din ce in ce mai mult in acest proiect, care a inceput sa prinda viata si substanta.Rolul meu a devenit din ce in ce mai activ, intrucat a fost nevoie de o activitate imensa de selectare, interpretare si comentare a unor informatii brute, adesea neinteligibile prin intermediul logicii formale si de constituire a unei conceptii unitare si coerente. In ultima instanta, a fost vorba despre transformarea unor informatii de natura spirituala intr-un limbaj adaptat mentalitatii epocii in care traim.

     In perioada de inceput a colaborarii cu Eugen, mi-am pus problema felului in care sa reflect cele afirmate de acesta. Gandindu-ma la modul in care voi proceda, am descoperit cateva solutii.

     Aveam de ales intre a face un reportaj, de a urma intocmai firul celor narate de el, de a realiza cartile sub forma unui interviu sau de a adopta rolul de narator obiectiv. Am renuntat curand la varianta unui reportaj, apoi am renuntat la varianta unei serii de carti-interviu - variantele cele mai facile - si m-am inhamat la munca cea mai dificila.

     Ceea ce ma interesa cu adevarat si, mai ales, ceea ce voiam sa fac era construirea unei conceptii bazate pe descrierile lui Eugen. Am considerat ca nu persoanele sunt importante, ci conceptia ce ar putea rezulta. De aceea, de-a lungul cartilor, am incercat sa scoatem in evidenta nu atat persoana lui Eugen si capacitatile sale, cat mai ales conceptia rezultata. Aceasta conceptie va fi prezentata in mod progresiv de-a lungul mai multor lucrari, reunite in ciclul pe care l-am denumit dupa titlul primei carti: FORTA CONTRA FORTA.

     Nici un moment, nu trebuie pierdut din vedere faptul ca nu este vorba despre carti de autor in sensul traditional al cuvantului, in care autorul sa prezinte ceea ce gandeste ori ceea ce-si imagineaza in aceste carti este expusa o anumita conceptie, dar trebuie sa fie evident pentru orice cititor faptul ca o astfel de conceptie nu poate fi creatia unui om, oricat de inventiv ar fi acesta. De altfel, o astfel de conceptie nu poate fi creatia exclusiva a unui om incarnat... Precum un brutar care primeste de la altcineva ingredientele necesare fabricarii unei paini, eu nu am fost, in cele din urma, decat un transmitator care a primit de la altcineva ingredientele necesare. Evident, depinde de brutar daca, pe baza ingredientelor primite, reuseste sa faca o paine buna, care sa fie apreciata de consumatori. La urma urmei, orice brutar trebuie sa-si asume responsabilitatea produsului mainilor sale. Tot astfel, eu trebuie sa imi asum deschis raspunderea pentru modul in care am reflectat in scris informatiile primite. In acest context, are mai putina importanta ca respectivele carti au fost scrise de o persoana pe baza informatiilor altei persoane. Din acest punct de vedere, actul de a scrie si, respectiv, de a percepe prin cea de-a doua vedere sunt secundare. Ceea ce este cu adevarat important este ca o astfel de conceptie sa poata ajunge la cititori. Cititorii sunt singurii care au dreptul, pe baza optiunilor personale, sa decida valoarea conceptiei expusa in aceste carti.

     Uneori, se pot face lucruri mari prin oameni mici. Cartile au fost scrise, iar restul este un prezent transformat deja in trecut, o re-amintire despre ... viitor.

                                                                                                                       Cristian Ganescu

 


Attachments