AnnaE
#0

CUPRINS
Capitolul I. Proiectarea, organizarea si desfasurarea activitatii didactice 
1. Curriculum – definiții, clasificări, componente
2. Proiectarea curriculumului la decizia școlii
3. Proiectarea activității didactice: planificarea calendaristica, proiectarea unei unități de învățare
4. Tipuri de lecții. Proiectarea unei lecții 
 
Capitolul II. Strategii didactice utilizate in procesul de predare-invatare-evaluare. 
1. Metode de învățare (tradiționale si centrate pe elev) 
2. Mijloace de invațământ (tipuri, caracterizare, funcții didactice)
3. Forme de organizare a activității didactice (frontal, individual, grup)
 
Capitolul III. Evaluarea procesului instructiv-educativ 
1. Evaluarea: obiective , funcții, tipuri,instrumente, erori
2. Metode de evaluare: tradiționale, alternative 
3. Tipologia itemilor 

Attachments
curs metodica invatatori.pdf 633.43 Kb . 1064 Views