Viewing Single Post
AnnaE
#0

Nume ………………………………..                        Data ……………………                       

 

EVALUARE FINALĂ - MATEMATICĂ

 

1.Efectuează si verifică prin operaţia inversă:

 

278 135 + 223 789 =

proba-

432 156 – 235 788 =

proba-

644 588 : 28 =

proba-

8 738 x 235 =

proba-

 

2.Află numărul necunoscut “b” din următoarea expresie :

 

( 56 x  b – 3 658) x 5 = 6 630

....................................................... ....................................................... .......................              

....................................................... ....................................................... ......................

....................................................... ....................................................... ......................

....................................................... ....................................................... ......................

....................................................... ....................................................... ......................

....................................................... ....................................................... ......................

....................................................... ....................................................... ......................

 

3. Verifică egalitatea următoare:

{[ 5 : ( 2 x 3 – 1 ) + 14 ] : 15 + 3 : [ 1 + 2 x ( 45 : 15 – 2 )]} : 2 = 1

....................................................... ....................................................... ......................

....................................................... ....................................................... ......................

....................................................... ....................................................... ......................

....................................................... ....................................................... ......................

....................................................... ....................................................... ......................

....................................................... ....................................................... ......................

....................................................... ....................................................... ......................

....................................................... ....................................................... ......................

....................................................... ....................................................... ......................

  1. Scrie  sub formă de fracţie cât reprezintă:

                       1cm dintr-un metru =

                                         6 dl dintr-un litru    =

                                                    20 minute dintr-o ora =

                                                                          1 g dintr-un kilogram =

 

          5. Uneşte următoarele figuri geometrice cu denumirea corectă:

 

                                                   C

     A               B                                     D                E

 

 

 

romb                triunghi              pătrat                       dreptunghi                  paralelogram         

 

 

6. Un dreptunghi are perimetrul de 240 m. Află lungimea acestuia, ştiind că lăţimea este jumătate din aceasta. Ajută-te de un desen , extrage datele problemei şi rezolvă.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………

 

            7. Compune o problemă după expresia numerică:

[ 480  + ( 480  - 60 )] : 4 = ?

………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………

 

 

OBIECTIVE:

1-sa efectueze exerciţii cu cele patru operaţii invaţate respectând ordinea de efectuare a acestora si utilizarea parantezelor;

2-sa afle numărul necunoscut dintr-o expresie numerică dată;

3-sa utilizeze fracţiile pentru a exprima subdiviziuni ale intregului;

4-sa recunoască, sa reprezinte prin desen figurile geometrice învaţate;

5-sa rezolve problema prin metoda de rezolvare corespunzatoare;

6-sa formuleze, fară a rezolva, o problemă după expresie numerică dată.

Attachments