AnnaE
#0

CUPRINS:

          Introducere.

          Prefaţa.

          CAPITOLUL I.

          Despre Taoismul erotic.

          TAO şi arta de a iubi.

          A înţelege calea artei de a iubi.

          Tao rau înţeles.

          Adevărata voluptate a actului sexual.

          Cum se învaţă Tao.

          Dezvoltarea senzoriala.

          A învăţa sa comunici.

          Tao nu se adresează numai bărbaţilor.

          Despre importanta unui bun partener.

          CAPITOLUL II.

          Despre istoricul taoismului erotic Dinastia Han.

          De la dinastia So-wei la dinastia Ming

 Superstiţii şi vampirism Câteva noţiuni care pot conduce la confuzii.

          Vârsta angoasei şi a frustrării.

          CAPITOLUL III.

          Sărutul erotic şi Tao.

          Avantajele sărutului erotic.

          Stimularea erotica a femeii.

          Cum se săruta mai bine.

          CAPITOLUL IV.

          Despre penetraţie.

          O mie de lovituri amoroase.

          Puterea masculina poate fi considerabil crescuta.

          Modurile de penetrare.

          Profunzimea penetraţiilor.

          Variantele maestrului Soen.

          CAPITOLUL V.

          Despre poziţiile erotice ale actului sexual Poziţiile erotice.

          Fiecăruia, poziţia care îi convine Trecerea de la o poziţie la alta Poziţia superioara a femeii.

          Avantajele reciproce ale poziţiei superioare a femeii Variante pornind de la poziţia superioara a femeii Pătrunderea pe la spate Nimic nu înlocuieşte experienta personala CAPITOLUL VI.

          Despre ejaculare – tehnici de control.

          Controlul ejaculării.

          Metoda de blocaj.

          Metoda moderna de blocaj.

          Tehnica compresiunii lui Masters şi Johnson.

          Tehnica chineza a compresiunii.

          Sfaturi pentru bărbaţii care depăşesc o anumită vârstă.

          Frecventa ejaculării.

          Variaţia conform indivizilor.

          Ejacularea prea rara.

          Despre ejacularea precoce.

          CAPITOLUL VII.

          Despre mărimea şi forma penisului – Exerciţii pentru creştere Atitudinea actuala Metoda lui Won Hien CAPITOLUL VIII.

          Despre respiraţie şi influenta sa asupra vieţii sexuale.

          Igiena sexuala Concluzii.

          Respiraţia Tai-Ki-Kiuan şi Calea artei de a iubi Exerciţii respiratorii Ameliorarea organelor Tai-Ki-Kiuan.

          Tai-Ki-Kiuan ca tehnica de apărare.

          CAPITOLUL IX.

          Despre impotenta.

          Victorie împotriva impotentei.

          Teama neîntemeiată, nerezonabila de impotenta.

          Cum sa învingi impotenta.

          Penetraţia nerigida.

          Garanţiile oferite de metoda penetraţiei nerigide.

          CAPITOLUL X.

          Despre longevitate şi actul sexual.

          Longevitatea şi actul sexual (Calea artei de a iubi)

          Raporturile sexuale şi longevitatea.

          Cultul modern al tinereţii.

          Ejacularea la vârsta matura.

          Controlul ejaculării şi longevitatea.

          Confluente – vârste.

          Prejudecăţile sociale.

          Legătura dintre o femeie tânără şi un bărbat mai în vârstă.

          Atracţia se exercita întotdeauna într-un singur sens.

          Avantajele uniunii dintre o femeie în vârstă şi un bărbat mai tânăr.

          O alimentaţie sănătoasă.

          Concluzii – Tao şi bărbatul experimentat.

 

 

 

          INTRODUCERE.

          Tao sau arta de a iubi. După ce am citit cu ochiul specialistului dar şi cu ochiul omului, (sunt om şi nimic din ce îmi este omenesc nu îmi este necunoscut sau ruşinos – exceptând bineînţeles faptele civice) m-am întrebat:

          Când occidentalii vor înţelege prăpastia enorma care este intre actul sexual şi contactul genital?!

          Cel ce va citi cartea şi va reuşi să-şi scoată din cap tendinţa de a considera raportul sexual drept o performanta sportiva în care punctele de reper sunt: durata, poziţiile, numărul partenerilor sau partenerelor; daca va reuşi sa înţeleagă ca preludiul nu este direct proporţional dar mai ales strâns legat de cantitatea de alcool ingerata, acela sau aceia care vor reuşi sa spună:

          Oamenii fac dragoste, iar animalele se înmulţesc.

          În urma cu câteva luni, într-un interviu dat ziarului gălăţean studenţesc ORIENTĂRI, am susţinut (şi bineînţeles ca voi susţine în continuare) prezenta 1i manifestarea instinctului de reproducere. Ca am pus degetul pe rana, a fost reacţia publicului. Pe de alta parte, tinerii care (sa fiu iertat daca greşesc) mai mult au intuit decât au înţeles corect ce am spus; iar pe de alta parte, o minoritate adulta sau chiar coapta bine, care au înţeles cu un stil folosit tot mai des şi în viaţa zilnica sau politica în a înţelege ceea ce îţi convine sau îţi vine bine. Vai! Puritanismul fariseic al părinţilor de fete pentru care integritatea himenului în noaptea nuntii reprezintă exclusiv garanţia cinstei şi casta a curăţeniei morale, aceasta începând cu anul de gratie după Cristos 1990. Cele sau cei care citesc aceste rânduri cunosc metodele pedagogice de realizare a acestui deziderat, care pe mine, personal, ma face sa gândesc la o expresie a lui nenea Iancu:

          Mon cher, daca asta nu-l tâmpit, înseamnă ca ma crede pe mine!

          De la acest interviu mi s-au tras multe ponoase, cărora le-am acordat importanta cuvenita în orele mele de somn profund.

          Ceea ce trebuie precizat şi considerat necesar pentru cititorul acestei cărţi, sunt câteva elemente banale (pentru tarile în care Universităţile de Medicina au catedra de sexologie iar examenul nu face parte din cele mai uşoare) dar necesare adevăruri ştiinţifice. De la naştere suntem programaţi genetic cu doua instincte fara de care existenta – nu numai a noastră – dar a oricărei vieţuitoare, fie ea vierme, fluture, peste, crocodil, porumbel, girafa, etc ar fi imposibila; instinctul de conservare şi cel de perpetuare a speciei sau de reproducere.

          Instinctul de conservare se manifesta prin foame, sete, furie, atac, frica şi fuga; iar cel de reproducere prin atracţia fata de sexul opus Primul se manifesta de la naştere pina la moarte, al doilea, desi prezent, se manifesta de la pubertate pina la climateriu, deoarece manifestarea sa necesita o serie de relee cibernetice intre creier şi glandele sexuale care, pe măsura trecerii timpului, se uzează, îmbătrânesc.

          Daca am înţeles ce înseamnă instinctul de procreere, realizarea se poate face numai prin contact genital şi suntem perfect încadrabili la scara zoologica a animalelor nevertebrate sau vertebrate necuvântătoare sau il realizam prin act sexual ca sa putem căpăta denumirea, măcar din acest punct de vedere, de oameni, sau altfel spus animalele se împerechează şi oamenii face dragoste.

          Acest lucru trebuie înţeles din paginile ce urmează acestor rânduri. Este de necrezut cum în urma cu 1300 de ani, într-o Europa libera, derivata în state şi stătuleţe, în care instinctul de conservare (foamea, setea, furia, atacul, frica şi fuga) erau considerate puncte de referinţa despre capacităţile intelectuale ale individului, iar cel de reproducere nu depăşea ca manifestare umana pe cel al animalelor, este de neconceput, spun, ca în China sa existe o carte tipărită (in condiţiile de atunci) intitulata TAO (Arta de a iubi) care reprezintă după mine, ca specialist, un tratat de sexologie. Nimic nu este uitat în aceasta carte, dar mai presus de toate este tratarea evoluţiei umane printr-un instinct.

          Citirea acestei cărţi trebuie făcută în ritmul unui trata, pe îndelete chiar. Daca cititorul va găsi amuzante unele pasaje, nu pot decât să-l spun:

          Înapoi, în copac. Iar pentru cei mai în vârstă, odată cu ultima fila, cred ca am putea murmura:

          De ce n-am anii tinereţii şi mintea mea de acum?

          Medic primar, Dr. Iuschievici Dumitru.

Attachments
Tao sau arta de a iubi.doc 450 Kb . 114 Views