Proiectarea didactica la invatamantul primar
Proiectul este un instrument al profesorului
Data :
Clasa :
Profesorul :
Aria curriculara :
Disciplina :
Unitatea de invatare :
Subiectul( nu se spune niciodata titlul lectiei) lectiei : - il luam din programa
Textul suport :
Tipul lectiei :
Competente urmarite 1-2-3 maxim) :
Obiective operationale ; - reprezinta o grupa
Metode si procedee :
Forme de organizare :
Material didactic si mijloace de invatamant :
Bibliografie :
Desfasurarea lectiei :
Etapele lectiei :
Obiectivele operationale :
Unitati de invatamant :
Metode - procedee si Evaluare
Moment organizatoric - asigurarea climatului
Verificarea cunostintelor (reactualizarea lectiei precedente adica recapitulare)
Captarea atentiei - motivarea pentru invatare
Anuntarea temei
Dirijarea invataturii - nu uitam de elev, cea mai mare parte a timpului trebuie atribuita lui
Feed-back-ul
Transfer de cunostinte sau tema pentru acasa
Competente generale - numai cele specifice
Comunicarea educationala presupune o analiza focalizata pe mai multe directii de evolutie
1) situatia sau contextul in care are loc comic
2) caracteristicile comunicarilor si caracteristica mesajului
3) procese si activitati necesare comunicarii (atentie, intelegere, acceptare)
4) diferitele tipuri de efecte implicate in comunicare
Viewing Single Post
read the thread: Proiectarea didactica la invatamantul primar