AnnaE
#0

Numele _________________________                                                                                                                     _________________

 

 
 
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRHa1OUbxEYCZfNM8qR6K6Hl2vMoGEbNi6pwg3g2QNb0JcDhBPf

 

       Matematică și explorarea mediului

Unitatea de învățare ,,În lumea plantelor "

 

 

 

 

1) Calculați

   

          210 +                   546+                   721+                  347-                  606-               1.000-  

          179                      235                     279                     102                   345                   625

 

 

2)  Află :

    a) diferența numerelor 182 și  94  _________________________________

 

    b) suma vecinilor numărului 400 __________________________________

 

    c) descăzutul știind că scăzătorul este  cel mai mic număr impar de trei cifre diferite  iar

 

 diferența este răsturnatul lui ________________________________________

 

http://lataifas.ro/lataifas.ro/wp-content/uploads/2013/02/beneficiile-uleiului-esential-de-musetel1.jpg
http://www.i-medic.ro/sites/default/files/plante-medicinale/menta.png

3 )     La un centru de colectare de plante medicinale  s-au adus 125kg. de mentă și 85 kg de mușețel.      

      Câte kilograme de plante medicinale s-au adus ?

                                                                     Rezolvare

                 ______________________________________________________________

 

4)  Într-un parc s-au plantat  195 lalele și  cu  278 mai multe zambile . Câte flori s-au plantat în parc ?

Rezolvare

             _________________________________________________________________

             _________________________________________________________________

 

5) Scrie A în dreptul propozițiilor adevărate și F în dreptul propozițiilor  false .

  1. De la morcov consumăm frunzele .  _____
  2. Plantele au nevoie de aer, apă și muzică pentru a crește . ____
  3. Un sol fertil înseamnă un sol hrănitor . ____
  4. Fasolea se înmulțește prin semințe . ____
  5. Din podgorie culegem mere . ____
  6. Dacă nu au lumină plantele înfloresc . ____

 

6)   Notează în casete părțile component ale unei plante .

 

 

 
 
http://image.slidesharecdn.com/alc-150421135841-conversion-gate01/95/alcatuirea-unei-plante-6-638.jpg?cb=1429624911,http://cliparts.co/cliparts/pi7/pyj/pi7pyj7i9.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www.clipartqueen.com/image-files/christmas-tree-clip-art-natural-tree-without-decorations.jpg
http://www.clipartqueen.com/image-files/christmas-tree-clip-art-natural-tree-without-decorations.jpg

7) Compune și rezolvă o problemă  după  desenul de mai jos .         

          

            erau  235                                                           s-au tăiat 27

 

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Matematică și explorarea mediului

Adunarea și scăderea numerele naturale în concentrul 0 – 1000.  Plantele

 

 

  1. Competente specifice

   1.4. Efectuarea de adunări şi scăderi, mental şi în scris, în concentrul 0-1000, recurgând la numărare şi grupare ori de câte ori este necesar

   1.5 . Utilizarea următoarelor denumiri şi simboluri în contexte adecvate: <, >, =, plus (+), minus (-), înmulţit(·), împărţit (:), sumă, total, termenii unei sume, diferenţă, rest, descăzut, scăzător, produs, factorii unui produs, cât, deîmpărţit, împărţitor

   3.1. Explorarea unor reprezentări variate pentru a genera exerciţii şi probleme de adunare şi scădere în concentrul 0-1000, respective de înmulţire şi împărţire în concentrul 0-50

    4.2. Formularea unor consecinţe rezultate în urma observării unor relaţii, fenomene, procese simple

 

  1. Descriptori de performantă  

Compe- tenta

Itemul

Calificativul

Foarte bine

Bine

Suficient

1.4

Efectuează corect op. de adunare și scădere în concentrul 0-1.000

toate

4-5 op

2-3 op

1.5

Află nr. cerute

toate

2 numere

un număr

1.5

Rezolvă corect problema

fără greșeli

-nu precizează ce a aflat

nu rez. corect ex.

1.5

Rezolvă corect problema cu două operații

fără greșeli

o greșela de calcul

o  operație corectă

4.2

Identifică valoarea de adevăr a propozițiilor

toate

4-5 prop.

2-3 prop.

4.2

Identifică părțile componnte ale plantei

toate

5-6 părți

3-4 părți .

3.1

Compune și rezolvă o problemă

corect

greșeală de calcul

lipsa intrebării

 

  1. Evaluare finală

ITEMI

CALIFICATIVUL  FINAL

Rezolvă integral si corect  5 – 6  itemi

FOARTE BINE

Rezolvă integral si corect 3 – 4 itemi; incorect /parţial corect restul itemilor

BINE

Rezolvă integral si corect 2  itemi; incorect /parţial corect restul itemilor

SUFICIENT

descarcati fisa completa de mai jos

Attachments
mem_unitatea_4 (1).doc 203 Kb . 98 Views