Vacanța se apropie cu pași grăbiți si a venit timpul să aflăm cum am evoluat în clasa I. Fișa de evaluare de mai jos vă propune să înțelegeți cât mai bine ce ați citit, răspunzând la întrebări, apoi să vă lăsați imaginația si creioanele colorate să lucreze împreună. Mult succes!
Numele și prenumele________________________
Data______________
Clasa______________
La joacă
Este ora nouă și jumatate. Jana vine pe terenul de joacă.
Aduce cu ea și o cutie cu jetoane.
Pe teren este prietena ei, Jenica.
Jana o întreaba:
— Vrei sa ne jucăm cu jetoanele?
— Da.
Jana caută jetoanele cu: lalele, lăcrămioare, toporași,
brândușe și narcise.
Jenica îi spune Janei:
— Ce multe jetoane cu animale ai! Uite un lup, o vulpe, o căprioară, un jder, un arici, un urs, un bursuc.
— Oare cine are cele mai multe jetoane?
Răspundeti la următoarele întrebări:
- Unde se duce Jana?
___________________________________________________________
- Cine este pe terenul de joacă ?
___________________________________________________________
- Cu ce se joacă ele ?
___________________________________________________________
- Ce jetoane caută Jana ?
___________________________________________________________
- Dar Jenica?
___________________________________________________________
- Care dlntre animalele de mal sus sunt perlculoase?
___________________________________________________________
- Enumerati șase animale care cresc în curtea omulul.
___________________________________________________________
- Dați exemplu de florl care înfloresc prlmavara.
___________________________________________________________
Felicitări ! Dacă ai terminat colorează florile de primăvară si apoi scrie cum se numesc.
Florile se numesc………………………………..
Descărcați fișa de la atasamente: